Organizacja urzędu
Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn – mgr Rafał Drab
Sekretarz Miasta i Gminy Działoszyn – mgr Marta Gniecioszek
Skarbnik Miasta i Gminy Działoszyn – mgr Katarzyna Kowalska
Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień – mgr Marta Józefiak
Samodzielne Stanowisko ds. Obronnych, Zarządzania Kryzysowego i Informacji Niejawnych – mgr inż. Sławomir Szymala
Inspektor Ochrony Danych Osobowych - dr Magdalena Kuszmider
Podział komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Działoszyn:
-
WYDZIAŁ OGÓLNY I SPRAW OBYWATELSKICH (OSO):
-
Naczelnik Wydziału – Główny Specjalista – mgr Marta Gniecioszek
-
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej – mgr Justyna Owczarek
-
Podinspektor ds. obsługi sekretariatu Urzędu i obsługi interesantów – mgr Marta Józefiak
-
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Urzędu i obsługi interesantów – Sylwia Marczak
-
Inspektor ds. kadr, szkoleń i rozliczeń płacowych – mgr inż. Ewa Derek
-
Inspektor ds. kadr, szkoleń i rozliczeń płacowych – mgr Jolanta Strugacz
-
Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej – mgr inż. Magdalena Mostowska
-
Archiwista – Tomasz Tkaczyński
-
Podinspektor ds. organizacyjno-administracyjnych – mgr Dominika Chałaczkiewicz
-
-
WYDZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ, INWESTYCJI, OCHRONY ŚRODOWISKA I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH (IZP.GPOŚ):
-
Naczelnik Wydziału – Inspektor ds. inwestycji i rozliczeń – mgr inż. Janusz Pamuła
-
Inspektor ds. planowania przestrzennego – mgr inż. Agnieszka Leszczyk
-
Inspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych – mgr Karolina Kowalska
-
Podinspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych – mgr Barbara Jagielska
-
Główny Specjalista ds. inwestycji i rozliczeń – inż. Zbigniew Góra
-
Inspektor ds. inwestycji i rozliczeń – mgr inż. Piotr Skorupiński
-
Inspektor ds. zamówień publicznych – mgr inż. Karol Nowak
-
Podinspektor ds. zamówień publicznych – mgr Łukasz Leszczyk
-
Inspektor ds. ochrony środowiska i ochrony przyrody – Marcin Graczykowski
-
Podinspektor ds. mienia komunalnego, spraw rolnych i geodezyjnych - mgr inż. Monika Ryszczyk
-
Inspektor ds. gospodarki komunalnej – inż. Mariusz Szelągiewicz
-
-
WYDZIAŁ KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ, PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH (FNB):
-
Naczelnik Wydziału – stanowisko ds. księgowości budżetowej, windykacji, egzekucji – mgr Ewa Rus
-
Podinspektor ds. księgowości budżetowej – mgr Katarzyna Markuszewska
-
Podinspektor ds. obsługi kasy urzędu, windykacji i egzekucji – mgr Agnieszka Świtała
-
Inspektor ds. księgowości budżetowej, windykacji, egzekucji – mgr Agnieszka Mordarska-Cieśla
-
Stanowisko ds. księgowości budżetowej, windykacji, egzekucji – mgr Marta Białek
-
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat – mgr Ewa Łakoma
-
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat – mgr Agnieszka Maciejewska
-
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat – mgr Katarzyna Niepsuj
-
Podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat – mgr Aneta Malatyńska
-
Podinspektor ds. księgowości podatkowej – mgr Iwona Mordal
-
Stanowisko ds. księgowości podatkowej – mgr Ewelina Bardzińska
-
Inspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi – mgr Ewa Pilarska-Starzyk
-
Stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi – mgr Amelia Leszczyk
-
-
WYDZIAŁ OŚWIATY I OBSŁUGI WSPÓLNEJ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO (EO):
-
Naczelnik Wydziału – Inspektor ds. organizacyjno-administracyjnych wydziału – mgr Monika Jabłońska
-
Główny Księgowy wydziału - mgr Karolina Zając-Środa
-
p. o. Głównego Księgowego wydziału / Inspektor ds. rozliczeń płacowo-księgowych – mgr Paulina Nawara
-
Podinspektor ds. rozliczeń płacowo-księgowych – Lidia Janus
-
Podinspektor ds. finansowych wydziału – mgr Katarzyna Cieśla
-
Inspektor ds. organizacyjno-administracyjnych wydziału – mgr Joanna Chwal
-
-
WYDZIAŁ USŁUG KOMUNALNYCH I REMONTOWO-BUDOWLANYCH (UKRB):
-
Naczelnik Wydziału- inspektor ds. pracowniczych, magazynowych, porządkowych – mgr Marzena Krysiak
-
Z-ca naczelnika Wydziału – Podinspektor ds. pracowniczych, porządkowych i nadzoru robót – Przemysław Jagielski
-
Stanowisko ds. pracowniczych, magazynowych, porządkowych – mgr Dariusz Szewczyk
-
Inspektor ds. transportowych, zamówień materiałów oraz rozliczeń wykonanych prac – mgr Aneta Kubicka
-
Stanowisko ds. obsługi schroniska dla bezdomnych zwierząt – Renata Kucharczyk
-
Podinspektor ds. obsługi PSZOK - Robert Wiskulski
-
Inspektor ds. infrastruktury drogowej – mgr Łukasz Kałwak
-
-
URZĄD STANU CYWILNEGO (USC):
-
Kierownik USC - mgr Marta Patocka
-
Z-ca Kierownika USC – mgr Marta Gniecioszek
-
Podinspektor ds. ewidencji ludności – mgr Adam Łakomy
-
Podinspektor ds. dowodów osobistych – mgr Agata Tasarz
-
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy Działoszyn |
---|---|
Data utworzenia: | 2023-06-12 |
Data publikacji: | 2023-06-12 |
Osoba sporządzająca dokument: | Jolanta Strugacz |
Osoba wprowadzająca dokument: | Jolanta Strugacz |
Liczba odwiedzin: | 721 |