Jesteś tutaj: Start / Organizacja urzędu

Organizacja urzędu

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

 

Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn - mgr Rafał Drab

Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyn - mgr Marta Gniecioszek

Sekretarz Miasta i Gminy Działoszyn – mgr Marta Gniecioszek

Skarbnik Miasta i Gminy Działoszyn – mgr Katarzyna Kowalska

Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień – mgr Magdalena Szymaniak

Samodzielne Stanowisko ds. Obronnych, Zarządzania Kryzysowego i Informacji Niejawnych – mgr inż. Sławomir Szymala

Audytor wewnętrzny – mgr Agata Karbownik

Radca prawny – Paweł Trajdos

Inspektor Ochrony Danych Osobowych - dr Magdalena Kuszmider

 

 

 

Podział komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Działoszyn

 

  1. WYDZIAŁ OGÓLNY, SPRAW OBYWATELSKICH, POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH I INWESTYCJI (OSO):

    1. Naczelnik Wydziału – Główny Specjalista – mgr Marta Gniecioszek

    2. Zastępca Naczelnika – Inspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych – mgr Karolina Kowalska

    3. Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej – mgr Justyna Owczarek

    4. Podinspektor ds. obsługi sekretariatu Urzędu i obsługi interesantów – mgr Marta Józefiak

    5. pomoc administracyjna ds. obsługi sekretariatu Urzędu i obsługi interesantów – Sylwia Marczak

           pomoc administracyjna – mgr Anna Czuchra

    6. Inspektor ds. kadr, szkoleń i rozliczeń płacowych – mgr inż. Ewa Derek

    7. Inspektor ds. kadr, szkoleń i rozliczeń płacowych – mgr Jolanta Strugacz

    8. Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej – mgr inż. Magdalena Mostowska

    9.       pomoc administracyjna ds. archiwum – Tomasz Tkaczyński

    10. Podinspektor ds. organizacyjno-administracyjnych – mgr Dominika Chałaczkiewicz

    11. Podinspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych – mgr Barbara Jagielska

    12.     pomoc administracyjna ds. zamówień publicznych – Emilia Godszling, mgr Nina Trajdos

    13. Główny Specjalista ds. inwestycji i rozliczeń – inż. Zbigniew Góra

    14. Inspektor ds. inwestycji i rozliczeń – mgr inż. Piotr Skorupiński

        pomoc administracyjna ds. inwestycji i rozliczeń - mgr Mieczysław Różański

  2. WYDZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ, OCHRONY ŚRODOWISKA PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH (GPOŚ.FN):

    1. Naczelnik Wydziału – Inspektor ds. inwestycji i rozliczeń – mgr Agnieszka Maciejewska

    2. Zastępca Naczelnika – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat – mgr Ewa Łakoma

    3. Inspektor ds. ochrony środowiska i ochrony przyrody – Marcin Graczykowski

         pomoc administracyjna ds. ochrony środowiska i ochrony przyrody – mgr Ewa Olejnik

    4. Inspektor ds. planowania przestrzennego – mgr inż. Agnieszka Leszczyk

    5. Podinspektor ds. mienia komunalnego, spraw rolnych i geodezyjnych - mgr inż. Monika Ryszczyk

    6. Inspektor ds. gospodarki komunalnej – inż. Mariusz Szelągiewicz

    7. Podinspektor ds. księgowości podatkowej – mgr Iwona Mordal

         pomoc administracyjna ds. księgowości podatkowej – mgr Ewelina Bardzińska

    8. Podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat – mgr Aneta Malatyńska

          pomoc administracyjna ds. wymiaru podatków i opłat - mgr Monika szymczykowska
    9. Inspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi – mgr Ewa Pilarska-Starzyk

    10.     pomoc administracyjna ds. gospodarki odpadami komunalnymi – mgr Amelia Leszczyk 

  3. WYDZIAŁ KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ (FNB):

    1. Naczelnik Wydziału – stanowisko ds. księgowości budżetowej, windykacji, egzekucji – mgr Ewa Rus

    2. Podinspektor ds. księgowości budżetowej – mgr Katarzyna Markuszewska

    3. Podinspektor ds. obsługi kasy urzędu, windykacji i egzekucji – mgr Agnieszka Świtała

    4. Inspektor ds. księgowości budżetowej, windykacji, egzekucji – mgr Agnieszka Mordarska-Cieśla

         pomoc administracyjna ds. księgowości budżetowej, windykacji, egzekucji – mgr Marta Białek

         pomoc administracyjna ds. księgowości budżetowej – mgr Agnieszka Pułka ,  inż. Patrycja Cymbik

 

  1. WYDZIAŁ OŚWIATY I OBSŁUGI WSPÓLNEJ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO (EO):

    1. Naczelnik Wydziału – Inspektor ds. organizacyjno-administracyjnych wydziału – mgr Monika Jabłońska

    2. Główny Księgowy wydziału - mgr Karolina Zając-Środa

    3. Podinspektor ds. rozliczeń płacowo-księgowych – Lidia Janus

    4. p. o. Głównego Księgowego wydziału – stanowisko ds. płacowo księgowych – mgr Paulina Nawara

    5. Podinspektor ds. finansowych wydziału – mgr Katarzyna Cieśla

         pomoc administracyjna ds. finansowych wydziału – Sylwia Drej

    6. Inspektor ds. organizacyjno-administracyjnych wydziału – mgr Joanna Chwal

       

  2. WYDZIAŁ USŁUG KOMUNALNYCH I BUDOWLANO - REMONTOWYCH (UKRB):

    1. Naczelnik Wydziału- Inspektor ds. pracowniczych, magazynowych, porządkowych – mgr Marzena Krysiak

    2. Z-ca naczelnika Wydziału – Podinspektor ds. pracowniczych, porządkowych i nadzoru robót – Przemysław Jagielski

    3. Podinspektor ds. pracowniczych, magazynowych, porządkowych – mgr Dariusz Szewczyk

    4. Inspektor ds. transportowych, zamówień materiałów oraz rozliczeń wykonanych prac – mgr Aneta Kubicka

    5. Podinspektor ds. obsługi PSZOK - Robert Wiskulski

    6. Inspektor ds. infrastruktury drogowej – mgr Łukasz Kałwak

       

  3. URZĄD STANU CYWILNEGO (USC):

    1. Kierownik USC - mgr Rafał Drab

    2. Z-ca Kierownika USC – mgr Marta Patocka

    3. Podinspektor ds. ewidencji ludności – mgr Adam Łakomy

    4. Inspektor ds. dowodów osobistych – mgr Katarzyna Bednarek

    5. Podinspektor ds. dowodów osobistych – mgr Agata Tasarz

 

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Miasta i Gminy Działoszyn
Data utworzenia:2023-06-12
Data publikacji:2023-06-12
Osoba sporządzająca dokument:Jolanta Strugacz
Osoba wprowadzająca dokument:Jolanta Strugacz
Liczba odwiedzin:2874